Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Wij hechten veel waarde aan tevreden klanten en vinden dat eventuele klachten er zijn om opgelost te worden.
Heeft u een klacht over een besteld product of over onze dienstverlening, dan vragen wij u vriendelijk dit aan ons kenbaar te maken door een bericht te sturen naar [email protected].
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht vervolgens zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht de behandeling meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur waar wij bij zijn aangesloten (wij zitten momenteel in het aanmeldingsproces bij Stichting Webwinkelkeur). Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.